Jasne zasady i pewny efekt

U nas reklama w ramach Google AdWords to:

  • Pełna elastyczność – reklama wyświetla się na nieograniczoną ilość słów
  • Bardzo szybki efekt – emisja rozpoczyna się w ciągu kilku dni
  • Konkretny rezultat – inwestycja np. 400zł to nawet 1000 wejść potencjalnych klientów!

Kampania linków sponsorowanych w Google to bardzo efektywna forma reklamy internetowej, dzięki której reklamowana strona może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych na promowane wyrażenia kluczowe.

Kampania Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które szukają w Internecie informacji związanych z działalnością Państwa firmy. W zależności od przyjętej przez Państwa strategii, po wprowadzeniu w wyszukiwarce Google danego wyrażenia, Państwa reklama pojawi się po prawej stronie lub ponad naturalnymi wynikami.

Koszt pojedynczego kliknięcia zależy od poziomu konkurencji wśród reklamodawców z Państwa branży i zmienia się, można jednak przyjąć, że przeznaczenie 400zł na budżet kampanii reklamowej przełoży się nawet na 1000 wejść na Państwa stronę internetową.

 

 

Darmowe wyświetlenia reklamy, opłata tylko za kliknięcia!
W Google AdWords Państwa reklama może wyświetlać się bezpłatnie dla nieograniczonej ilości słów, a płacą Państwo dopiero za kliknięcia w nią. Opłata pobierana jest więc dopiero, gdy potencjalny Klient trafi na Państwa stronę internetową za pośrednictwem emitowanej reklamy.

 

  • Precyzyjne dotarcie do odbiorcy – państwa reklama trafi do osób rzeczywiście zainteresowanych produktami lub usługami prezentowanymi na stronie firmowej. Osoby aktywnie ich poszukujące trafią bezpośrednio na Państwa serwis www.
  • Każda wydana złotówka przynosi efekt – niepodważalną zaletą linków sponsorowanych Google AdWords jest gwarancja, iż 100% budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową przekłada się na zdobycie odwiedzających dla Państwa strony. Oznacza to, że zapłacą Państwo (najczęściej kwotę rzędu kilkunastu groszy) tylko za osobę, która „kliknie” w reklamę i odwiedzi Państwa stronę internetową.
  • Wysoka skuteczność reklamy – jak pokazują badania, konwersja dla linków sponsorowanych w prawidłowo prowadzonej kampanii jest znacznie wyższa niż w przypadku innych form reklamy. Konwersja w kampanii AdWords zachodzi wtedy, gdy Internauta kliknie w reklamę i dokona określonej czynności na Państwa stronie. Czynnością tą może być np. zakup w Państwa sklepie internetowym bądź pozostawienie danych kontaktowych.
  • Szerokie grono odbiorców – dziś ponad 20 milionów osób w Polsce, a ponad miliard na świecie, korzysta z wyszukiwarek internetowych. To liczba Waszych potencjalnych Klientów – liczba, której z pewnością nie można zlekceważyć!
  • Możliwość reklamy za granica – państwa reklama może być widoczna na ekranach monitorów w ponad 150 krajach na całym świecie. Możemy promować Państwa stronę www praktycznie w każdym kraju świata, gdzie działa wyszukiwarka Google.
  • Możliwość reklamy sezonowej – dzięki elastyczności kampanii linków sponsorowanych istnieje możliwość jej emitowania i wstrzymywania w wybranych miesiącach, a nawet o dowolnej porze dnia.
  • Sprecyzowany zasięg działania reklamy – jeśli Państwa firma świadczy usługi lokalne możliwe jest wyświetlanie reklamy tylko we wskazanych lokalizacjach.
  • Dzienny budżet dający pełną kontrolę wydatków – Google AdWords daje Państwu możliwość samodzielnego ustalenia maksymalnych dziennych wydatków przeznaczanych na prowadzenie kampanii reklamowych, dzięki czemu mogą Państwo świadomie planować koszty.